ماركو رويس: سانچو دورتموند را پرهيجان كرده

۱۲ بازديد

ماركو رويس كاپيتان بوروسيا دورتموند با ستايش از جيدون سانچو پديده‌ي جوان انگليسي اين باشگاه از او به عنوان يك فوتباليست خياباني ياد كرد و گفت سانچو فضاي باشگاه را شاد و پرهيجان كرده است. 

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان لوسين فاور روز چهارشنبه با پيروزي 3-0 مقابل موناكو در ليگ قهرمانان با شش امتياز صدرنشين گروه A اين رقابتها شدند و در بوندس‌ليگا هم بعد از گذشت شش هفته، زردپوشان دورتموند با يك اختلاف نسبت به بايرن مونيخ در صدر جدول قرار دارند. 

 

كاپيتان دورتموند ماركو رويس معتقد است جيدون سانچو كه اخيراً براي اولين بار به تيم ملي بزرگسالان انگليس دعوت شده است در روند موفقيت‌هاي فصل جاري دورتموند نقش مهمي داشته و جواناني مثل او و ياكوب برون لارسن دانماركي مي‌توانند در چالش براي كسب قهرماني بوندس‌ليگا به زنبورهاي زرد فوتبال آلمان كمك بسيار بزرگي بكنند. قهرماني‌‌اي كه دورتموند بعد از سال 2012 كه با يورگن كلوپ به آن دست يافت ديگر قادر به تكرارش نبوده است. 

 

رويس در گفت و گو با وبسايت  رسمي بوندس‌ليگا اين باره گفت:" جيدون پر از شور و شوق است و شور و شوقش مُسري است. او و جوانهاي ديگر تيم كمك بزرگي به دورتموند مي‌كنند ولي جيدون در كنار كمكهاي مهمش در قالب نقشي كه در تيم بازي مي‌كند، به صورت انفرادي هم پديده‌ي درخشاني است و چه در زمين و چه بيرون از زمين براي دورتموند مهره‌ي ارزشمندي به حساب مي‌آيد. وضعيت فعلي ما با جوانهايي مثل جيدون سانچو و برون لارسن عالي است و اميدوارم به  همين روند ادامه بدهيم. ما در زمين با اعتماد به نفس كامل بازي مي‌كنيم و اين عاملي است كه باعث شده در حال حاضر بهترين تيم آلمان باشيم".

 

رويس در ادامه گفت:" بازي كردن در كنار كسي مثل جيدون سانچو كه فوتباليست خياباني است واقعاً لذت‌بخش است. ما بايد به داشتن چنين فوتباليستي افتخار كنيم. ولي البته روز شنبه بازي ما با آگسبورگ بازي سخت و متفاوتي خواهد بود. بايد قبل از وقفه‌ي ديدارهاي ملي، تمام انرژي‌مان را جمع كنيم و از اين بازي هم با موفقيت بيرون بياييم".

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.