پرسپوليس و 80 لمس توپ در محوطه جريمه!

۲۰ بازديد

سرخپوشان پايتخت در ديدار مقابل السد 80 بار توپ را درون محوطه جريمه پرسپوليس بمس كردند.

به گزارش "ورزش سه"، تيم پرسپوليس در حالي مقابل السد به برتري رسيد كه اكثر دقايق بازي را در حال دفاع كردن بود و اين كار را هم به خوبي انجام داد. برانكو ايوانكوويچ كه محمد انصاري، حسين ماهيني و كمال كاميابي نيا را از بين عناصر دفاعي تيمش در اختيار نداشت، با تخاذ تاكتيك درست و البته به لطف اجراي درست آن توسط شاگردانش، توانست تيم السد را مهار كند.

 

حالا نگاهي به نقشه لمس توپ پرسپوليسي ها، نشان مي دهد آن ها بيش از هر نقطه ديگري در محوطه جريمه شان توپ را لمس كرده اند. مدافعان پرسپوليس 80 بار توپ را در محوطه جريمه لمس كردند كه اكثرشان منجر به دفع توپ، توپ گيري و تكل منجر شد.

 

اين در حالي است كه حريف، 32 بار در محوطه جريمه خودش اين كار را انجام داده بود! نكته جالب اين كه مدافعان تيم قرمزپوش اجازه ندادند السدي ها لمس توپ زيادي در محوطه جريمه پرسپوليس داشته باشند و ياران ژاوي تنها 16 بار در محوطه جريمه پرسپوليس به توپ رسيدند.

 

شاگردان برانكو ايوانكوويچ 11 بار در محوطه جريمه السد پايشان به توپ خورد كه يكي منجر به پنالتي شد و ديگري هم پنالتي بود كه عليپور وارد دروازه سعد الشيب كرد. به عبارتي مي توان گفت آن چه اهميت دارد همين است كه قرمزها توانستند با كمترين لمس توپ در محوطه جريمه السد به اين تيم ضربه بزنند و در دوحه شاگردان فريرا را شكست دهند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.