حمايت تراكتوري‌ها از جان توشاك

۱۳ بازديد

هواداران تيم تراكتورساي علي رغم نارضايتي از عملكرد تيم‌شان همچنان از جان توشاك حمايت مي كنند.

به گزارش "ورزش سه"، تراكتور براي دومين سال پياپي شروعي ضعيف در ليگ داشته است. آن ها فصل گذشته با يحيي گل محمدي از 3 بازي نخست امتيازي نگرفتند و در ادامه هم باتوجه به محروميت نقل و انتقالاتي، عملكرد قابل قبولي نداشتند. اما با اين حال هواداران تراكتورسازي تا نيم فصل، از يحيي گل محمدي و بازيكنان جوانش حمايت كردند اما ناگهان در نيم فصل دوم و در شرايطي كه تيم در حال شكل گيري بود، به انتقادات شديد از او پرداختند كه به اخراج گل محمدي منجر شد.

 

اين فصل سرمربي آن ها جان توشاكِ ولزي است. كسي كه سال هاي سال روي نيمكت تيم هاي بزرگ اروپايي بود و حالا در تبريز حضور دارد. او با تراكتور عملكرد خوبي نداشته اما هواداران تراكتور همچنان حامي اش هستند. آن ها معتقدند تيم محبوبشان فعلا از هماهنگي لازم برخوردار نيست و در ادامه مي تواند با توشاك موفق باشد.

 

اين روزها در تبريز بيش ار هر كس ديگري، از تيم نقل و انتقالاتي ابتدايي انتقاد مي شود. آن هايي كه پيش از حضور توشاك چند بازيكن را به تيم اضافه كردند كه در چند بازي اخير عملكرد خيلي خوبي نداشته اند.

 

حال امروز در حالي تمرين تراكتور در حضور هواداران برگزار خواهد شد كه تي تي ها قرار گذاشته اند در ورزشگاه اختصاصي تراكتورسازي، شعارهاي حمايتي از توشاك سر دهند. تراكتور در پايان هفته سوم با 2 امتياز در رده پانزدهم قرار دارد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.